Snørklede af CRM-software

For enhver med en lille virksomhed, når det kommer til at finde en CRM-softwareløsning, er det at kende din vej rundt i et CRM-system som at kende din vej rundt om næsten alt, virkelig. Afhængigt af dine behov skal du bruge en CRM-løsning, der gør en eller en kombination af følgende ting:

* Panel markedsføring

* Salg bly forvaltning

* kampagnestyring

* Salgsmuligheder forvaltning

* Kampagne Call Center

* Markedsføring via e-mail

* Marketing Groupon

* shopping på din telefon

Det er den svære del at konfigurere kundedatabasen, men hvis du bruger simple programmer som Outlook, Excel eller Access, vil det gøre det hurtigt at konfigurere en kundedatabase. Du vil have hurtig adgang til alle dine kunders kontaktoplysninger samt en historik over deres køb. Denne historik kan manipuleres, så du kan se, hvad der fungerede for hvilke kunder, og hvilke der ikke gjorde. Du kan bruge de oplysninger, du har indsamlet, til at forny din salgsside. Du kan føje nye produkter til lageret. Alt dette tilføjer op til stor salgssideKvalitet, selvom du sandsynligvis vil opdage, at du stadig nødt til at ringe på telefoner toografi dine produkter.

Når du har konfigureret din CRM-software, kan du begynde at overvåge dine kundeemner med SalesPlanner. Det er her, du opretter forventningen om hver eneste bly, der kommer i. Dette vil hjælpe dig med at se, hvilke der vil være åbne i sidste ende. I afsnittet i Salgsplanlægger i din CRM-software kan du diagnosticere dit kundeemne med hensyn til, hvad du skal gøre med ham eller hende. Du kan justere dit kundeemne på flere måder. Efter et par interaktioner med kunden kan du få din salgsplanlægger til at fjerne den status, der er besluttet at åbne. Du kan også få kundeemnet fjernet fra salgskategorien på siden Kontakt. Du kan udføre en markedsundersøgelse ved at stille kundeemnet nogle åbne spørgsmål relateret til dit produkt. Dette vil også hjælpe med at vise dig, hvilke produkter der er efterspurgte. Du kan også oprette en produktdemo om, hvad din salgstale vil omfatte. Ikke alle kundeemner, du modtager, vil være et salg, men du kan besvare eventuelle spørgsmål, de skal give dig for at sikre, at du laver den rigtige salgstale.

Under din CRM-træning lærer du, hvordan du bruger back end. Dette er det område, hvor du vil importere dine data, f.eks. Du lærte også, hvordan du føjer nye varer til lageret. Du vil være i stand til at tilføje web-baseret opgørelse til dit websted, som vil hjælpe dig med at få fat i muligheden for “locat besparelser”, at kunderne nyder.

Den nederste linje er thatSales med magt holde dig off-paced på alle tidspunkter, som dine sælgere er sortering gennem alle de oplysninger, der giver dig salg. Du kan få et kundeemne nu og derefter tage det næste skridt med et andet salg, men du kan ikke komme til salget, før et andet trin er færdigt, eller kunden bliver frustreret. Salg er en virksomhed af mønstre, så du er nødt til at tempoet dit salg for at undgå at miste din føring.

Sporing af dine kundeemner hjælper dig med at identificere vigtige mønstre, såsom hvilke produkter / service der bevæger sig hurtigst, hvilket produkt koster mindst, hvilket mærke der sælger det højeste osv. Du kan bruge de oplysninger, du indsamler, til at forny og forbedre dine salgsmuligheder i din salgskategori, hvilket vil hjælpe dig med at øge dine fortjenstmargener. Du kan også lære at evaluere din investering i dine marketingprogrammer, da du vil være i stand til at identificere, hvor godt du sporer kundeemnerne i forhold til salget. At have disse oplysninger vil hjælpe dig med at finjustere din tilgang i din nuværende salgsindsats.

Salgsplanlægning er en vigtig faktor for din virksomheds succes. Du skal vide, hvad du skal gøre for at nå dine salgsmål. Spørgsmål om salgsplanlægning skal besvares så hurtigt som muligt, da de er “must-have” i din salgsplan. trængende

Sådan forbliver du en “god masher”

Den investering, du foretager i dine salgsværktøjer (f.eks. uddannelse, værktøjer, investering), betaler sig kort efter. Efterhånden som din virksomhed vokser, vil du opdage, at du er nødt til at foretage “up-gradation” på din salgsplatform. Dette er, når du bliver nødt til at udstyre dit salgsteam med en netværksplan, der let giver dem adgang til deres eksisterende kundeemner, samt de ressourcer, de har brug for at pitche på.

Når du er udstyret med den nyeste salgsteknologi, vil du være i stand til at give dit salgsteam nogle meget effektive oplysninger, der gør det muligt for dem at maksimere deres tid. De vil også vide, at hvis de sender de rigtige kundeemner, vil de ikke miste ‘c hon’ point.

Efterhånden som dine organisationer søgte efter nye salgsmetoder, åbner du dig for at acceptere en forretningsfilosofi, der kan fungere for din virksomhed NU.

Skriv kommentar